Veelgestelde Vragen (FAQ)
Waarom Van Leeuwen?
Bestel cutoff-tijd: 17:00 (GMT+01:00) Centrale Europese Standaard Tijd (Amsterdam); na deze tijd verwerken we geen bestellingen meer die op die dag zijn ontvangen. Voor bestellingen die na de cutoff-tijd worden verwerkt, wordt één dag toegevoegd aan de geschatte levertijd.
Verwerkingstijd bestelling: 1 tot 3 werkdagen, uitgevoerd van maandag tot en met zaterdag. Na deze tijd wordt de zending van de bestelling overgedragen aan het koeriersbedrijf en klaargemaakt voor transport.
Transporttijd: 5 tot 9 werkdagen, levering van maandag tot en met zaterdag.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is gratis. Wij dekken de verzendkosten voor elke bestelling in Nederland. Al onze producten worden gratis bij u thuis bezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.
Hoe volg ik mijn bestelling?
U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden, met een trackingnummer. Wij bieden onze klanten een zelfgehoste trackingpagina die u kunt gebruiken om uw pakket te volgen. Klik hier om naar onze ordertrackingpagina te gaan.
Neem contact met ons op via e-mail op support@vanleeuwenleiden.nl als u vragen heeft over uw bestelling en verzending. Ons serviceteam helpt u graag verder.
Gelieve contact op te nemen met ons via support@vanleeuwenleiden.nl. We verzoeken u vriendelijk een aantal foto's en/of video van uw ontvangen product, zodat wij de situatie beter kunnen onderzoeken.
Zodra ons team de informatie heeft verwerkt, en uw situatie bevestigd is zullen wij een vervanging in gang zetten. Helaas kunnen wij zonder visueel bewijs van defecten of een verkeerd artikel wij geen vervanging in behandeling nemen.
Ik wil een bestelling retourneren; wat moet ik doen?
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het product moet ook nog in de originele verpakking zitten.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend of terugbetalingen worden geweigerd.
• Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert of door jouw toedoen is beschadigd.
• Elk artikel dat meer dan 30 dagen na ontvangst wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra we de retour hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt binnen 14 dagen automatisch een terugbetaling uitgevoerd via de betalingsmethode waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
Verlate of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.
Neem vervolgens contact op met je betalingsprovider of -maatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt overgemaakt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Defecte of verkeerd ontvangen producten
Als je een defect of verkeerd product ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je moet ons fotobewijs leveren. We zorgen er dan voor dat je gratis een goed product ontvangt ter vervanging van het beschadigde of verkeerde product. Als je het product naar ons moet terugsturen, dekken wij deze kosten.
Ruilen
Helaas accepteren we geen ruilingen van artikelen. Je kunt echter altijd je artikelen binnen 30 dagen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Retourneren van je artikelen
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikelen.
Het wordt verwacht dat de artikelen worden teruggestuurd met een traceerbare verzendservice of verzendverzekering. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en we kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen als je deze zonder traceerbare verzending verzendt.
Kan ik mijn schoenen ruilen als de maat die ik besteld heb te klein is?
We kunnen alleen een vervanging aanbieden als we per ongeluk de verkeerde maat hebben opgestuurd. Als u niet zeker bent van uw maat, kijk dan in de maattabel die op de productpagina staat.
Heeft u een prepaid retourbon?
Wij hebben geen voorafbetaalde retourbonnen. Retourkosten zijn voor de koper.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Stuur ons een e-mail op support@vanleeuwenleiden.nl. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden als u een vraag heeft over uw bestelling!